faaamily-day!

hej !
idag hoppade jag upp ur sängen runt 9, och hela familjen drog till helsingborg, blev först lite shopping på familia, och sen bort till väla. jag hittade en del faktiskt, och till och med en del saker på rean! för jag är den människan som aldrig orkar kolla på rean, för allt ligger bara huller och buller, överallt. men idag hittade jag några kap minsann !
1 par vita pumps, baslinnen, jeanstights (ljusa), chinos -liknande byxor, och en neccesär. :)
kommer nog bilder på det imon, om det nu blir av!

efter shoppingen, blev det in till hbg, och hoppa på färjan till helsingör. Åt på resturangen på båten, SVINGOTT!
kräftskjärtscocktail till förrätt
lamm till varmrätt

mysig dag med familjen. ♥


helsingborg.

Något på hjärtat?
Postat av: elleen

där ska jag gå i skola sen xD

2009-01-11 @ 20:55:14
URL: http://elleenlindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0