Hey, i put some new shoes on, and suddenly everything is right.

Hej ! Igår var det lördag, som vi alla kanske vet. Jag och mamma var i växjö och shoppade. Jag brukar aldrig hitta något när jag väl har pengar. Men igår hitta jag faktiskt nått :) Jag köpte en fodralklänninng som det var halva reapriset på så jag fick den för 100 kronor, (dock ska jag sy upp den, för jag tyckte den var lite för lång) , och sen kommer det bilder på resten jag köpte.

Macke drog hem innan idag, så kvällen blir att plugga första världskriget, och även lite matte. Och sen är jag sugen på att få med tobbe ut och gå en låååång runda. Får se hur dt blir med den saken dock.


sandfärgade shorts, och jeansshorts: H&M 129, 198 :-

två blommiga blusar, Vero Moda

skor: Din Sko 349 :-

skor: H&M 98:-   (mega billigt) :)

vita skor: H&M 129 :-

nu ska jag äta, jag är sååå hungrig.

Något på hjärtat?
Postat av: malin

sv: hihi, he's cute :) fin blogg du har!

2009-02-01 @ 18:03:35
URL: http://smurfette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0