4 månader, namnsdag & vackert väder, en riktigt toppdag !

Hallå ! Alltså, ni ska se vädret idag, huuur fint som hellst. Blir man inte glad ? jag blir iaf det. Det är den 17 februari idag, och jag och macke har varit tsm i 4 månader, han är verkligen det bästa jag vet. Och sen har jag även namnsdag idag, så idag lär ju morfar ringa och säga grattis, för han är ungefär den enda här på jorden som inte glömmer min namnsdag.

Men men.. vet inte riktigt vad som ska hittas på idag, men jag lär ju inte sitta inne iaf! Kanske ut och fota lite, eller kanske ta en sväng ut på skidorna! vem vet ;)     ..skriver sen.


I'm falling even more in love with you ♥
jag älskar dig

Något på hjärtat?
Postat av: hilda

Grattis på 4månadersdagen.. elr ngt ;)

Och namsdagen :D

2009-02-17 @ 12:37:02
URL: http://hiildas.webblogg.se/
Postat av: sofie johansson

grattis sötnos! :)

sjukt snygga skor i senaste inlägget också!

2009-02-17 @ 18:52:52
URL: http://sooffsan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0