18:09

Måndag igen ! veckorna dem går s å   f o r t  och snart är det bannemej LOV gott folk! är man glad ? ja det är man, hihihi. Vaknade upp själv i huset, ensamt är inte kul, men sånt jag får stå ut med denna vecka, om inte min lilla mackis tar sig hit någon dag?!  aja, dagen gick fort, och halva förmiddagen gick åt att gå igenom häfterna om nationella proven i svenska, buhu jag känner mig inte redo, men imon gäller det ! JA DET GÖR DET ! :D MEN, jag ska intala mig själv att det kommer gå finemang, för då gör det oftast det.

och idag blev elin av med tandställning, så aa, nu kommer jag bli offret på öland detta året !
kommer bli en tung sommar ;)

och nu mina damer och herrar, så ska jag slänga på mig mina skullcandyhörlurar och ut och gå, S J Ä L V !!! 



jag och mina skullisar :>
PUSS

Något på hjärtat?
Postat av: Bojance

Så du har fått tillbaka hörlurarna nu ;)

de var ju på tiden haha :D

D U Ä R F E T T S A K N A D K V I N N A !

2009-02-02 @ 19:34:24
Postat av: Bojance

Gött :D

Ja om jag nu har räknat rätt som jag hoppas ;)

Nu får vi väl ta och ses snaaart!!!

2009-02-02 @ 20:46:20
URL: http://bojance.blogg.se/
Postat av: Maria

vilka underbart fina hörlurar!

2009-02-02 @ 22:25:09
URL: http://blondt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0