nu är jag hemma i s-bruk

Hej ! :)
Dagen har gått fort kan jag lova.. sorgligt att säga hejdå till mina babes idag, KOMMER SAKNA DOM SJUKT MYCKET !!

Aja.. är hemma nu iaf, har precis ätit, och ska snart börja att packa klart allt, så jag slipper stressa imorgon bitti.
Snart kommer väl macke också tror jag, han skulle komma när han hade lust sa han, haha.

det var allt från mig.





Något på hjärtat?
Postat av: Vicki

saaandi! ;( kmr sakna dig babe!

2009-12-09 @ 18:53:50
Postat av: Blerina

SANDY? vem ska kolla dom dära roliga videon med mig nu :( Kommer sakna dig massor <33

2009-12-09 @ 19:16:52
Postat av: Sandra Hansen

Sv till vicki: KOMMER SAKNA DIG OCKSÅÅÅÅ BBF ! :((



Sv till Blerina: VET EJ :((( får hitta en thailändare som kan kolla på massa roliga videos med mig så länge.



SES SNART GULLUNGAR <333 kommer sakna sönder er.

2009-12-09 @ 21:12:23
URL: http://ssandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0