lite shopping

God kväll.

Klockan är nu 22.45 nu och vi sitter och kollar på film och äter godis. Idag låg vi på stranden tills fyra kanske, då det började SPÖÖÖ REGNA !! Sen tog vi taxi ner till stan lite senare för att äta och så. Shoppade även lite grann också. 


Armbandet till vänster fyndade jag idag, för 89 bath = 18 kronor ca. 

Egentligen inte min stil med döskallar och den fadderullan ;) 
Men tyckte det var ganska snyggt, fick det för 80 kronor. 

Nu blir det inte mycket mer shopping här. Ska spara alla mina pengar till Bangkok, då vi ska shoppa loss i två dagar, innan vi åker hem till Sverige.

Nu ska jag se klart filmen, sen blir det sängen och sova. godnatt

 


Något på hjärtat?
Postat av: Vicki

sandiii ! fick ditt kort idag, GULLIGT ! ;D saknar dig sandilicious ! <3

2009-12-21 @ 19:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0