innan jag går och lägger mig..

Godkväll, blev inget macke idag. Så har bara suttit hemma och kollat på idol med familjen, pratat med thilde en hel del..! Imon blir det att jag drar till thilde iaf, om inte hon kommer hit, sen blir det nog fest på kvällen tror jag det ser ut som för tillfället iaf.

Måste säga att det är sjukt skönt att vara hemma hos familjen igen. har inte träffat pappa och tobias på två veckor nu. & så saknar jag mackis också.




Testade eyeliner nyss vilket var senast i nian jag använde sist. Ögonen blir så mycket finare med det, men är man lat så är man.
Sen när jag kommer hem från thailand ska jag klippa mitt hår och min lugg, så jag äntligen kan ha den nere, och slippa ha den i en klämma.

Nu blir det snart sängen mina vänner. :)))


Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0