Nu : Halmstad

God morgon,  jag är galet trött kan jag lova. Beger mig till halmstad snart med macke. Och ikväll blir det väl att vi går och kollar på bio, någon göran film, för macke ville se den. Sen ska jag se om jag hittar någon party outfit som jag kan ha på fbu som blev flyttat till söndag. Vi får väl se om vi kunde fixa en förfest innan vi drar dit, som på skolavslutningen, för det var grymt kul. Annars blir det väl att jag och thilde drar igång själva. :D haha.
Men men.. Sen är det för övrigt ljungbydagarna, och vi ska köra en repris från förra året med cindi och mella. :) så jag befinner mig i ljungby från fredag till söndag morgon.

Nu ska jag ner till macke och äta något, och sen ska vi dra oss vidare.. :)
Hade fint.


Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0