ner mot bussen till halmstad..



God morgon !
Steg upp vid kvart i fem idag. fyyyyy säger jag bara. Det var något grymt jobbigt att komma upp, så det är tur jag inte behöver göra det varje dag kan jag lova !  .. Men men, ny vecka iaf, hoppas det blir lite mer vanliga lektioner denna vecka iallefall. Nu ska pappsen köra ner mig till bussen, för inte orkar man gå ner dit på morgonen så. Men som sagt, på fredag är jag hemma.  Vi hörs då. PUSS !


Något på hjärtat?
Postat av: Ida Johansson

Sv: jo det är det nog alltid, men du kommer nog in i det snart :P

Det är kanon i markaryd, trivs som fan. Liten och härlig klass :D

2009-08-24 @ 15:58:20
URL: http://idaaaajav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0