:)

Hejhej !
jag ville bara informera att  jag är hemma från öland nu, och jag har haft det kanonbra, med härligt underbart gammalt folk och även en del nytt, och med mycket skratt, dock har inte vädret varit det bästa, men nu snackar vi öland, oavsett vad så är det kul där. Jag har upptäckt två nya intressen, go cart och beach volleyboll, vilket jag kommer pyssla med mycket nästa år.

Men men, vad som händer i mitt liv just nu, är väl att jag håller på att ta mitt pick och pack och drar mig mot halmstad, där jag flyttar in om någon vecka. Ska bli ganska spännande ändå.

Vill ni se en massa bilder från öland, kan ni gå in på min bdb, SANDRAHANZEN! :)

puss från mig!


Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0