8 dagar kvar på sommarlovet BARA ;o

En sak kom upp i mitt huvud nu när jag satt och kollade på vad det var för datum idag, och räknade till sist ut att det är ju för i hela världen bara 8 dagar kvar tills vi börjar skolan ;O  HALLÅ ?!?!?!? jag blev mega nervös nu.

Helt ny skola..
Helt nya människor..
Helt ny stad..
Helt nytt liv..

Men jag får hoppas att jag kommer trivas där iaf. :) för det vore ju hemskt annars.
Någon annan 93: a som börjar bli nervös eller ?!


Något på hjärtat?
Postat av: ove

jag e jättenervööööööööööööööööööööös

2009-08-13 @ 17:30:51
Postat av: Ida Johansson

jag är sjukt nervös, och jag ska bara börja på KCM (:

2009-08-15 @ 00:24:25
URL: http://idaaaajav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0