2009-08-23

Hejhej ! :)
Helgen är redan över. Det har varit SÅ skönt att ha varit hemma, jag har nog aldrig uppskattat att vara hemma hos mamma och pappa som jag gör nu för tiden.
Men imon ska jag tillbaka till Halmstad då jag tar bussen på morgonen. Sen blir det skola direkt, och sen efter skolan ska jag tvätta lite handukar och sådana nödvändiga saker, sen måste jag gå och handla med, så jag får mat i mig. Träna hade jag också behövt kan jag lova, så kanske tar en liten titt ner i källaren imorgon också.

Sen kommer mamma och pappa på torsdag då det ska på typ föräldrar möte. :))

Och jag har inget internet där ännu, så blir inget mer uppdaterat förens på fredag, då det säkert kommer bilder från veckan och så. :)

Hade bra nu tills dess ♥


Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0