Studiebesök, pasta, vänner, och pluggg!

Hejhej !
Blir en snabb uppdatering nu sådär klockan halv ett. JAG BORDE SOVA, OHYES! men här sitter jag.. dagen har varit ok. Blev ingen skola idag. för vi åkte till mrd, och var på studiebesök på NIBE först sen ekebacken. Det var ganska kul faktiskt. Mat blev det på pastavagnen. Där träffade jag David, som jag inte sett på år och dar. kul :) Dock gick jag och frös hela dagen, var sjukt kallt, men vad gör man. fint väder ändå så.

..när vi kom tillbaka till strömsnäs så hade jag följe hem med thilde, skönt att kunna prata med henne. Och när jag kom hem, så satte jag mig direkt och pluggade på fackuppsatsen, så nu är jag snart klart minsann. Sen kom cindi bort hit en runda. Kollade på andra avenyn, och hon provae hela min garderob i princip, då är det ungefär som vanligt.. :)

Har tuuuusen bilder från mrd. Men lägger upp dom imon, eftersom jag måste sova nu!
Natti ♥

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0