Rida är inte min grej ;)

God kväll. :)
Kom precis hem från sofie.
Drog dit efter maten vid halv sju. Och vi skulle rida innan det blev mörkt, så vi satte igång dirr, med att borsta dom, sadla och allt vad det nu heter. Har har noll koll när det gäller om hästar. Jag red iaf Doolin medan Sofie red Evita.
Skritta var ju helt ok, men när vi skulle trava brast jag ut i skratt. Jag fattar inte det här med att man ska upp och ned, haha så jag hoppade runder där uppe på hästen, trodde jag skulle ramla av, hjälmen var nere på näsan, och armarna i luften. Sofie hade iaf kul xd

Efter det blev det lite mat, sen satte vi oss och kollade på en skräckfilm, vilket jag egenlitgen hatar. Kommer lätt INTE kunna sova inatt.

Trevlig kväll iaf.
Hörs imon, då jag ska upp riktigt tidigt, för ska kolla på gymnastikuppvisning, och där efter hem till mackis.

Blev inte så många bilder idag, men här kommer några..

Sofie och evita, sen har vi Elton som kör en high five med sufie! :)

borde egenlitgen cencurera hela mig, så ful jag var, men får bjuda, dock i
miniatyr ;) haha.

.. nu blir det sängen mina vänner.
natti

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0