Om fredagen..

HALLÅ !
Lite dålig uppdatering, från i förgår och igår. Men det är ju som sagt bara för jag hade annat för mig, från morgon och till kväll.

I fredags var det ju skola och så, lika vackert väder som torsdagen. Jag satte mig lite ute i solen när jag kom hem, sen så åt vi grillat för första gången iår. Riktigt mysigt måste jag säga. Sen fixade jag mig och väntade på att tobbe skulle komma hem, vilket han inte gjorde förrens klockan 9, då vi sedan drog till mrd, bort till linus. Vi träffade först på Natta, och natta, sen kom richard och macke och plockade upp oss. :)) ..mycket folk och så. Träffade ju även Michaela och Tea. FINT FOLK DET !

..och när alla hade dratt hem klockan halv 1 ungefär, så satte sig, jag macke, jalle, linus och rökte lite vattenpipa. Sen bar det hemmåt till mackis. Dock har jag tyvärr inga bilder från i fredags. Men det var riktigt skoooj! :)

Marcus Salomonsson ♥

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0