i'm home..

Ohyes. Nu är jag hemma igen!
Övningskörde dit faktiskt, sen så gick vi in och kollade på en skräckfilm, dock kommer jag inte ihåg vad den hette, men rädda var vi kan jag lova. När den andra var slut blev det en till skräckis till, fast den vågade ingen kolla klart på :P ..så alla drog typ hem, förutom jag, elin, emma, emma och linda. Dock blev det mest skratt, än kollande. :)

..kom nyss hem då mamma kom och hämtade mig. Och elin CYKLADE själv hem, kan inte fatta att hon ens vågade det ;o men men, nu så ska jag hoppa i säng, för imon blir det Båstad och Halmstad en runda med familjen.

Natti

Något på hjärtat?
Postat av: Elin =)

Jag vågar allt (H)



Tack för den trevlig kväll! :)<3

2009-05-01 @ 13:45:31
URL: http://inteprecislika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0