i lördags..

Japp! sen har vi ju lördagen med.

Vaknade upp hemma hos älsklings-mackis, Sen ringde jag och bad mamma kom och hämtade mig. Därefter åkte jag och cindi till mrd, och tog bussen mot Helsingborg. Och när vi kom till Örkelljunga tror jag det var, så hoppade det på världens skönaste människor. HAHAHAH ! sjukt roliga var dom.. så dom underhöll oss ända fram till väla, där vi hoppade av, där det blev shopping och lite mat. När det stängde runt 6 så hoppade vi på stadsbussen och drog oss in mot stan. När vi kom dit, skulle vi egentligen på bio, men tyckte inte vi hann det. Så vi skulle försöka hitta ett café där vi kunde gå in och ta en fika. Men det var bara massa uteservering med 18:års gräns, vilket jag inte är. Så det sket sig.. ! Efter typ en timmes letande så gick vi till pressbyron istället, och köpte oss en varsin vaniljmunk och apelsinmer. Därefter tog vi bussen hem och gissa vilka som satt på bussen då också? JIOOO ! de folket som satt är när vi åkte dit som var så sjukt roliga, och denna gången var de fulla med, så aa, ni kan ju förstå vilken underhållning vi fick på hemvägen också. Det bjöds på öl och skratt kan jag lova.

..när vi väl kom till mrd, så kom Tobbe, Naim och Valle och hämtade oss. De körde ner-cabbat eller hur det nu stavas. Dock tog de upp det när vi kom som tur var. När dom hade lämnat av oss så skulle de egentligen vidare till Helsingborg och festa, men de valde att stanna hemma och kolla på film med oss. Vi hyrde film och allt, men det blev inte mycket kollade för de spelade Wii istället. Jag var så sjukt trött, så satt nästan och somnade hela tiden. Så jag gick hem runt 12/1 någon gång.

Kul dag iaf. :)
Här kommer massa bilder..


cindi på bussen dit.. :)

helsingborg city

Vaniljmunk med mer, (Y)

Wii spelande.. :)

Har fler bilder, men orkar ej att lägga upp, så ni får nöja er med detta.

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0