Helsingborg..igen ! :)

Hallå bloggen :)
Det blev ganska sent igår, jag och macke satte igång ett bad runt tolv, bubblade lite och så. Sen blev det sängen. Sen var det bara att hoppa upp klockan 7 imorse då vi skulle till helsingborg. Vallon körde oss till mrd, sen tog vi bussen därifrån. Det blev väla först, sen in till stan. Mysig dag. Nu på kvällen har jag bara tagit det lugnt. Kom hem vid typ halv sex-sex, så nu har jag packat upp, städat, och kollat på robinson.

..och imon kommer mamma och pappa hem! :D

Nu ska jag städa upp mitt rum, jag är trött så kanska blir sängen snart!




någonstans däröver befinner sig mamma och pappa ! :)

Något på hjärtat?
Postat av: Dress Like a Princess

vad söta ni är :)

2009-04-13 @ 11:00:58
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0