Halmstad med pappsen :)

Hejhej !
Kom nyss hem från Halmstad. Övningskörde det, så det var roligt! Fint väder med ju.
Men när jag kom dit, stack jag inom Gina tricot, och köpte den tan färgade fransväskan. :) Sen gick pappa och jag bort till John Bauer gymnasiet. Lyssnade på vad dom hade att säga på frisör linjen. Och det låter kanon, måste jag säga. Så nu ångrar jag inget. Sedan efter det så drog vi bort och kollade på den lägenheten jag skulle ha. Och den liigger verkligen perfekt. Asmysigt var det där faktiskt. Så det gjorde mig på kanonhumör måste jag säga.
..därefter blev det middag på en hotellpub vid gågatan.


jag innan vi skulle dra .

och det här kommer att bli mitt andrahands lya under tre år :)

mega mysigt.

puben

jag tog fläskfilé med vitlökssmör och potatisgratäng. LJUVLIGT GOTT!

Något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Åh sandi, hoppas nu att jag med kommer in nästa år och sånt! saknar dig mega mycket <3

2009-04-21 @ 22:49:08
URL: http://bojance.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Ja vill gå frisör i hstad med :) så nu får jag kämpa på <3

2009-04-22 @ 15:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0