God morgon ! :)

Idag är det tisdag minsann. :)
Har precis ätit frukost, och ska snart platta håret lite. Sen blir det skolan!

..efter skolan idag,  blir det hem och duscha och fixa sig, för sen ska jag och pappa till Öppet hus på John Bauer klockan 18.00 i Halmstad. Och kolla in den linjen jag ska gå, om jag nu kommer in sen till sommarn.
Pappa kom med en glad överraskning, och sa att han hade hittat en lägenhet som inte låg så långt från skolan, det tog typ 5 min att gå dit. Så det lär blir nice ! Skulle egentligen in och kolla hur den såg ut, men dom som bodde där, hade inte städat och så, men den är min sen den 6 juni! SÅ SJUKT NICE! ..sen gäller det att fixa något litet jobb till hösten med. Men det fixar nog sig då.

Nu pillar jag mig vidare, hej då :))


Något på hjärtat?
Postat av: Thim

Kommentar !

2009-04-21 @ 21:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0