Bilder sen igår..

Här kommer MASSOR med bilden sen igår, då vi var i mrd på studiebesök :)


först var vi på NIBE :)

sen var vi på ekebacken, här sitter glidaren suzanna nere på puben ;)

glad var jag iaf :) här i väntan på bussen som aldrig kom..

isak, alexis, jag, thim och suzanna :) vi väntade och väntade..

asib och alexis gjorde sin grej :)

therese, jennie, och isabelle :)

jag och hannes fäktades (Y) i brist på annat..

thim var papparazzi eller hur det stavas :)

Alexis, hannes, isak, jag, papparazzi-thim, och asib :)

bilden får tala för sig själv ;) men säger bara, sorry alla brudar..

..och ännu en bild på isaks rätta sida :) titta och njut.

..nu orkar jag ej lägga upp fler.
hade ;)

Något på hjärtat?
Postat av: elleen

I miss you all! <3

2009-04-09 @ 00:02:38
URL: http://elleenlindvall.blogg.se/
Postat av: Ass3

men jag e inte bög fan:O walla jag skulle bara visa grabben hur man skulle hångla inget mer:)

2009-04-10 @ 23:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0