bad updatering..

MEN ! nu så kommer det lite update.

Igår var jag iaf med thilde en stund, vi gick er och åt pizza på la bonné, sen så var vi ute och övningskörde, som börjar bli mitt stora intresse här i livet. :)) JAG LÄNGTAR SÖNDER TILLS JAG FÖR KÖRKORT !iih. Men men, 1½ år kvar sen så ;)
Thilde drog hem runt åtta/halv nio, då jag ringde macke. Han tog sin moppe och drog sig hit. Myskväll och så.

..sen idag så, åkte jag med cindi, maria och frida till Väla. Blir inte så mycket inhandlat, eftersom tycker det blevit lite mycket på senaste tiden faktiskt.
Men när vi kom hem från väla så, gjorde jag och cindi lax, och åt och så. Sen slingade jag håret på tobbe. Därefter skjutsade Valon ner oss till solariumet, så blev det lite solning. skönt. Och vi hade sjukt tur på hemvägen, då Naim körde förbi, och var snäll och körde hem oss. Slapp vi röra på fläsket så att säga :))


Cindi i omklädningsrummet.
Måste bara tillägga att hon ramlade därinne med. HAHAHA ! rakt på asset.

frida på väg hem.   :)

min tallrik :)

Och cindis, som kombinerar lax med kiwi, tacosås OCH bearnesesås.
..vilken kombinerare hon är. eller ? haha

gott var det iaf, ful var jag med. men men :)))

Valon och cindi :)

Nu har jag inga fler bilder.
nu blir det städning, sen sova!
natti

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0