TISDAG. 20:34

shuushuu (;
om någon har nån fundering om hur länge det är kvar tills skolavslutningen så är det cirkus 232 dagar. :)
men iaf, idag är det tisdag, fick tillbaka våra biologiprov som vi hade på fyrtio sidor, som jag typ gissade hälften på, och det var ju lite kul att jag fick mvg på det, inte ett ända fel, snacka om att jag kan gissa bra.
men men, nog om det, det är även 3 dagar kvar till höstlovet med, DET GÅR SÅ SJUKT FORT ! livet går fort, veckorna går fort, dagarna går fort, åren går fort, jag är femton, snart sexton, jag menar det var inte länge sen man gick i sexan och tyckte alla nior var jätte stora och jätte farliga, och man hade mega respekt. men nu är man en själv. jag har snart levt 1/5 av mitt liv. det känns inte bra.

usch vad tråkig jag är. aja, heeeeej .

gjorde dock detta testet med, eftersom jag är en no-lifer.



Fram med mobilen och håll in knappen och bara stanna på ett namn.


Namn: Daniel Partyboy
Är han/hon kul: OM HAN ÄR ?! han är en av de roligaste jag känner.
Har du kramat personen: ohja.
Minne av personen: alla kvällarna vid elcatältet, med cocao-cream.


Namn: Gullock (anton)
Var träffades ni första gången: öland förra året, tyvärr :)
Är personen viktig för dig: inte någonstans.
Sista bokstaven i personens namn: n.


Namn: Harald
Flicka eller Pojke: Präst.
Älskar du honom/henne: Absolut alla dagar.
Har du pratat med personen i telefon: jag vet inte, kan ha hänt :)


Namn: Kalmarblatten.
Hur länge har ni känt varandra: kännt och kännt, träffade han i kalmar en gång.
Har du kysst honom/henne: nej.
Kan du berätta hemligheter för personen: verkligen inte :>


Namn: Linn.
Är ni släkt: nix.
Känner du honom/henne bra: jag gjorde.


Namn: Marko.
Har du sänt personen ett sms: många.
Är det en tjej: en påg.
Går personen i samma skola: nae, han jobbar.


Namn: Morfar.
Är hon/han vacker: Mycket.
Känner du honom/henne: Absolut, han vet mer om mig än vad min mamma gör.
Är han/hon upptagen: aa, han har ju sin min mormor inga-maaaaaaaj.


Namn: Petter öland.
Hur gammal: 4 kan man tro, men 17 tror jag.
Bor: Gävle.
Hatar du personen: hatar inte folk, men ogillar, JA :)


Namn: Tea baby.
Har du besökt personen: jauo minsann.
Är han/hon trevlig: som barre den.
Vad börjar hans/hennes namn med: T antagligen.


Namn: Zoran.
Har du kramat honom/henne: aa.
Har du sett personen full: vet ej, lite lullig kanske.
Är personen äldre än du: aa. 92.




hade bra små kläbisar och plepisar. :) /s.

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0