TISDAG. 18:37

Kände mig inte hundra idag, så stannade hemma från skolan. Var skönt ändå. La mig och kollade på tv, hade redan sett debatten innan, men den var lika intressant andra gången. Marc Abrahamsson försvarar sig mot yttrandefrihet medans Jutte Guteland vill uppmana rektorerna att bryta lagen och inte låta nationaldemokraterna komma in i gymnasieskolorna. Och hon har så rätt så, för det klart utlänningar blir kränkta när det kommer in ett parti som har åsikter att sverige ska vara svenskt, och att det definitovt inte ska vara allas land.
Men förövigt har jag övat på biologiprovet tills imon, som är på 38 sidor. inte det roligaste men det måste göras.
Sen blev jag så grymt sugen på att se alla Harry Potter filmerna, så håller på att ladda ner dom nu, så har jag nått att underhålla mig med ikväll.

finns väl inte så mycket mer att säga så jag säger, salam.  /Š




Något på hjärtat?
Postat av: Perra

Dove?

2008-10-07 @ 19:34:00
Postat av: Perra

Dove?

2008-10-07 @ 19:34:50
Postat av: Svar till Perra;

Dove?

2008-10-07 @ 22:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0