TORSDAG. 30/10 -08 13:26

shulelulu (:

ALLTSÅ !? DET HAR GÅTT MER ÄN HÄLFTEN AV HÖSTLOVET ! DET ÄR HELT INSANE, DEPPAR SÖNDER :( men iallefall så kan ni väl få en uppfattning om vad jag har pysslat med på lovet. I fredags så skulle tobbe och Chrille till Elin på minipaarty, så då tänkte jag, att det kunde vara kul, så jag drog med dom. Tog bussen till mrd, där mötte vi Chrille och Ville, sen GICK vi med våra bara fötter nästan till råstorp, grymt jobbigt var det men men, det var kul ändå. men sen så kom vi äntligen fram till elins place, och där var emilia, lotta, elin och alexandra. det börjades dricka lite, dock inte jag. men sen efter ett tag så kom sead, robin, och oliver. och jag fick en grym saknad efter mina efterlänktade rosa skullcandy lurar när jag såg robin. men men,, du slipper inte mig, en dag kommer jag ut på landet och hämtar dom mer storm. ;> men men.. sen när minipaaarteeejet var slut, så drog jag och chrille med hem till macke. chrille gick ut och sov dirr typ, och jag och mackis kollade på världens bästa film (L) ALLtSÅ NI MÅSTE BARA SE DEN GOTT FOLK !!! den hette "forest gump". ;) hoppas alla märkte att jag var ironisk, för det var den sämsta film jag sett. men men, mackes val som sagt. hihi. men men, sen somnade vi väl inte förrens vid 4 eller nått. sen dagen efter drog jag hem och så, sen så blev det cindi-mys, likadant söndagen, då vi låg och kollade på film tfrån vi vaknade till klokcan 6. sen gick jag hem och sov. Sen så har vi då måndag, dåå blev det macketime, sen drog han hem på tisdag kväll. Och sen var det ju meningen att vi jag skulle till lanet, men jag var så grymt trött så det var inte sant. så jag orkade verkligen inte det. så jag la mig och sov klockan 8 tror jag. sen så efter tolv timmar, så var det onsdag morgon och jag och cindi drog till växjö, och shoppade och cindi var hos tandläkaren i typ fem min. träffade sofie en stund, och var uppe i hennnes lägenhet för att kolla läget. mysigt var det där uppe iaf. sen så träffade vi även emelia och alice, var grymt länge sen jag träffade emelia så det var kul. sen så tog vi bussen hem, vilket var grymt segt. men sen kom vi äntligen hem till strömsnäs, och cindi hade gått i sina högklackade stövlar hela dagen, hur hon nu har klarat det, men iaf så bytte vi innan vi skulle gå hem från stationen, och jag fick ont i mina fötter efter 50 meter, och cindi hade gått med dom hela dagen. den kvinnan alltså. sen när vi kom hem blev det filmmys som det oftast blir nu för tiden, och även filmtilltugg ;) och för en gångs skull var vi nyttiga, vi slår på sort alltså. vi åt dipp, morötter, gurka, och clementiner. grymt gott ändå. sen så somnade vi såklart till filmen, sen drog jag hem. och nu idag är det torsdag, och jag fick nyss ett meeeeeeeeeega erbjudande av en viss person. man blir sugen, jappjapp. men vi får väl se vad som händer idag annars, man hoppas på det bästa. men nu ska jag läsa wallander, och lyssa på kent, mys med mig själv, helt ok om man säger så. hade bra gott folk, hoppas alla har ett kanonlov. peejs / S♥













mackis <3


Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0