TISDAG. 20:18

hejpåer.  (:
igår var jag sämst i världen, inte nöjd alls, riktigt sämst, och då menar jag det, så förlåt. 
men iafall, idag så är det tisdag, vilket betyder studiedag, och Chrille och Tobbe skulle dra till växjö så då tänkte jag att jag skulle dra med, eftersom jag har inte så mycket annat bättre för mig. Jag träffade bojje och suzie där minsann. & det inhandlades lite smått och gott. och här kommer lite bilder.   ↓

   

den rosa plånboken var EXTRA bra inköp, eftersom
jag alltid slänger mina pengar lite här och var och 
för att min andra som jag var så nöjd med innan har
gott sönder så tummen upp på den nya. Y






och snart är det höstlov och jag vet INTE vad jag ska göra ? någon som ska hitta på nått kul ? eller några förslag på vad man kan göra ? klara vet jag att hon ska ha det underbart, så du behöver inte skriva det ;) avis, jappjapp. hehe. men jag är grymt sugen på att dra utomlands. typ bara ta en restresa nånstans, det hade varit något sjukt helt amazing.
menmen.. nu ska jag vara en redig kvinna, och ta och göra lite varm oboy och nån macka till mig och mamsen. hade.

m ♥
salam. / S

Något på hjärtat?
Postat av: KLON

oh, man tackar, man tackar! det ska jag vill jag lova. OCH JA, som fan att vi ska ses. du är bättre kvinna<3

2008-10-14 @ 22:03:29
URL: http://krooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0