ONSDAG. 21:03

merhaba. :>

onsdag idag, berättar enbart kortfattat.
• skola
• sova
• träning
• plugg
• och nu, filmtime.

och är det nån som vet någon bra film? får ni gärna slänga in en kommentar och säga vilken :)

I helgen så läste jag om "skandalen" om Katrin, som är med i eftersnacket efter idol. Att hon hade yttrat sig om att Birro hatar judar med mera. tänkte inte så mycket på det. tyckte mest det var löjligt.. men sen så gick jag in på hennes blogg.
OCH HERREGUD !! vilken människa så hemsk.. att hon kan bli så framgångsrik med hennes åsikter. okej att hon bett om ursäkt till Birro men ändå ? tror hon att hon kan komma och säga vad som och sen bara, "nej men oj förlåt". ooh, jag fattar ingenting. det var ju snack om att hon fick sparken från tv4, men nej dom har tydligen gett henne en andra chans, men jag ska säga er, DEN ÄR HON INTE VÄRD ! jag blir så trött.. av allt den kvinnan säger så är 98% BULLSHIT! 
Katrins blogg  ↓

http://www.tv4.se/1.664396


allahu akbar /S ♥



Något på hjärtat?
Postat av: Allahu Akbar

There is no god.

Hur fan kan du tro på den skiten?

Har du så låg IQ att du går på det?

2008-11-07 @ 23:59:37
Postat av: Svar;

Vi tror på vad vi vill, öppna du käften, jag lyssnar inte gullet, jag kan leva med låg iq, helt ok !

2008-11-08 @ 13:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0