ONSDAG. 20:18


tillbaks på ruta ett


Idag, onsdag, vad har hänt ? hade brandövning i skolan nere vid brandstationen, gick finemang, vilken brandkvinna jag är. Och sen så hade vi även prov i biologi, det kände väl som det gick ganska hyfsat ändå. Men men vem vet vem vet liksom ;) annars har jag och cindi spelat in vår video som vi ska ha till våran låt, men vi blev inte så speciellt nöjda med den, så vi ska göra om den en annan dag. Men efter det drog jag till träningen, grymt tråkig träning idag, men efter var kuul, hade följe med sabbe hem , sen kom Cissi, som är allmänt lost. haha, hon kan inte sin kod till sitt uttagskort, och hon är 20 år. hahah. aja, sen efter det så körde hon hem oss. Och nu ska jag kolla på Harry Potter.     SALAM / s.

Något på hjärtat?
Postat av: klara

jag saknar dig kvinnnna!! <3

2008-10-12 @ 13:51:59
URL: http://krooz.blogg.se/
Postat av: Svar till klara;

OCH JAG SAKNAR DIG ! :(

<3

2008-10-12 @ 20:53:02
URL: http://ssandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0