MÅNDAG. 21:51

heeeeeelouw.
egentligen har jag inte ens tid att uppdatera bloggen.. men jag gör det ändå. hihi, eftersom det var nån som önskade det. så jappjapp, för er.
vad har hänt idag ? fick en liten gullig utskällning idag för jag och typ hela klassen inte pallade med tyskan före praon. men men, så klart var hon MEST besviken på mig. men vad gör man. man dricker oboy, nej. men iaf så har vi ju proat i en vecka nu, och det var faktiskt kul, jag var på förskolan. grymt mysiga barn, med vissa undantag om säger så. men annars idag så har jag varit i skolan, sen hem och pluggat en del inför islam provet imon. inte gutt men men.
OCH SNART ÄR DET HÖSTLOV! gissa om man är glad. det är iaf jag. vet dock inte mycket jag ska hitta på men dte blir väl att dra ner och kolla lanet nån dag, sen så skulle kanske daniel och henke till dk nån dag, så dom undrade om jag vill med, och dt hade ju varit trevligt som barre den så det kanske blir av. men annars blir det väl va med cindi och mackis. (:

och nu i helgen funderade jag över en rätt skum sak.
vrf säger man "vi ses så länge"
vadå länge ?
när man säger så så menar man ju bara en liten stund. en kort stund. inte lång.
så om det ska vara helt logiskt så borde man säga "vi ses så kort"
men så sa thim att man säger oftast ögonblick.
men du undrar man ju ?
du hinner inte gå därifrån förrens det har gått ett ögonblick, så det kan man inte heller säga.
så jag har kommit fram till att man ska säga;

"vi ses om en stund" eller "vi ses sen"
där har vi det :D:D

nu har jag inga fler funderingar, så nu ska jag plugga till fetaste ISLAM provet.
salam, / sandra. ♥







Något på hjärtat?
Postat av: ica

Var köpte du den vita cardigan hän? :P

2008-10-22 @ 21:51:20
Postat av: Anonym

Vilken cardigan menar du ? på inlägget under eller någon annan ? :)

2008-10-22 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0