LÖRDAG 12:54

Hejhopp.
igår hände det lite mer än bara disney och godis.
Cindi undrade om jag hade lust att hitta på något, såklart jag vill det, har inte sett henne på typ 1 månad. sorgligt nog. men igår var grymt kul alltså. Vi kom på sjukaste ideén att göra en disslåt till några ;). HAHA, så det var typ det som vi ängnade hela kvällen till, fick ihop grymmaste texten, och nu ska vi bara spela in den och mixtra lite med den. inte för att vi vet hur man gör, men detta kommer bli absolut strålande ;) .  det är ju cindi och sandra vi snackar om liksom.
sen så drog vi hem klockan tolv till mig typ, så la vi oss och kollade på film, eller det var nog mest cindi som kollade på filmen. för jag hade sett den filmen 24 ggr typ. så var skönare att sova tyckte jag.

bara för det slänger vi in en ganska gammal bild på mig och cindi. ↓

salam   /s.



♥♥♥




 


Något på hjärtat?
Postat av: fisken

den texten skulle jag vilja läsa =)

2008-10-05 @ 21:30:14
Postat av: Svar till fisken;

HAHA, menar du våran disslåt text ?! ;)

2008-10-06 @ 20:31:05
Postat av: Anonym

HAHA, menar du våran disslåt text ?! ;)

2008-10-06 @ 20:33:12
Postat av: axeel

erkänn a walk to remember? :P

2008-10-06 @ 21:38:33
Postat av: Svar till Axeel;

HAHA, såklart det var a walk to remember, vilken annars liksom ;D

2008-10-07 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0