FREDAG 18:52

FREDAG ! gillar't.
inte för att jag ska göra något speciellt idag, men helg är grymt skönt.
denna veckan har i princip bestått av att plugga, plugga och åter plugga. inte världens roligaste vecka precis.
men iaf, så i torsdags så satt vi i datasalen och arbetade med våra bokanalyser om en komikers uppväxt. ingen koncentration at all.. men alle visade en dikt som axel och han hade skrivit för ett tag sen.

Dina pattar är som två säckar fulla med Vete
från sommarens första skörd
Dem är som två solmogna Tomater
Fyllda med mjölk
Dem är så varma och lena
Och när jag klämmer till dem rejält
Så vet jag att jag är hemma.

HAHAHAHAH, dom har ballat ur alltså XD gjorde min dag. (Y)

och idag så har det inte hänt så mycket, efter skolan så drog jag till farmor och farfar, satt och kollade på anna phil ett tag. sen drog jag hem. och nu så hade jag tänk att jag skulle kolla på en film som gick på disney channel, den verkar bra så den blir att kolla på. så min fredag består av disney, och godis.




jag saknar dig .    /s. ♥

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0