nu är palmen ute gott folk, BRA ELLER DÅLIGT ?





JOHAN PALM ÅKTE UT UR IDOL IKVÄLL !


ojojoj, vilka rubriker det kommer bli imorgon i tidningarna. Jag själv tyckte det var i princip rätt person som åkte ut ur idol ikväll.. eller egentligen inte. men johan kommer ändå komma så lång i vilket fall som hellst ! men killen var charmig, måste jag dock säga er.
men kvällens höjdpunkt var ju detta hysteriska fanset av Johan Palm som fullständigt ballade ur. Hemma hos familjen Magnusson, höll vi på att dö av allt detta skratt! Men den tjejen, måste ju varit helt hjärntvättad eller något, och hon har nu skämt ut sig för nästan hela sverige, måste kännas bra. hahah, tycker faktiskt synd om denna palmen som får stå ut med fans i den stilen. jag hade blivit totalt livrädd för henne kan jag ju lova. jag menar, han är ju inte gud liksom!  så varför all denna hysterik?
men sök hjälp till denna desperata lilla flicka så fixar sig nog allt!
att vi kommer få se mer av Johan Palm i framtiden är ju helt klart bergsäkert.

kolla in fanset är ju ett måste så gör det HÄR ↓
http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.744453






Något på hjärtat?
Postat av: Anonym

HAHAHA RÄTT ÅT HAN =D

2008-11-29 @ 10:00:35
Postat av: Skiiden

Ärligt talat. Johan Palm > Familjen (Y)

2008-11-29 @ 10:58:28
Postat av: Klara Roos

huh, äntligen försvann han! men som du säger så kommer han ju gå långt ändå dock ;>



HAHAHA! stackars barn, vad mer kan jag säga..

2008-12-02 @ 22:27:10
URL: http://krooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0