helgen vecka fyrtioåtta.

Fredag:     Skolan gick mycket fort, och därefter begav jag mig med thilde hem till henne. och oj vad jag har saknat våra fredagar. du ska bara veta ! men men, vi sjöng sing star, och vilka sjärnskott vi är på låten "kom och ta mig långt härifrån" hahaha, jag dog iaf. sen så blv det mycket snack om allt och inget. tittade även på idol och fetade oss med pizza. det brukar vi vara bra på  liksom! mycket trevlig fredag, kan jag ju säga.

Lördag:     Det var bara upp och hoppa och in i bilen, för att åka till osby, där gjorde mammsen sina ärenden, sen blev det mormor och morfar! jag och morfar har ju som tradition att dra till netto och handla. så tobbe hände också med, och dåså välte han ut typ 10 ölflaskor, fetaste öl-pölen blev det, haha morfar skämdes ihjäl och gick ut. sen efter det blev det hem och äta hos mormor och morfar, sen hem. på kvällen blev det att dra hem till lilla mackis. vilken man det är, finns ingen bättre än honom kan jag lova.  ♥

Söndag:     Drog hem från macke vid typ 1 eller något, var egentligen tänk att jag skulle till julskyltningen i mrd på kvällen, men det blev ej så , får sofie ringde och frågade om jag ville vara med och träna lite innebandy i gympasalen. så drog dit vid sex, var hemma sen vid åtta, riktigt kul var det iaf. och nu så har jag städat och ska snart plugga lite kemi!

detta var i princip min helg,
skola imon, fast snart jullov så.
sista veckorna nu ju. riktigt gutt!

hade bra !

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0