TORSDAG. 6/11 -08 19:47


GODDAG!
idag hade vi prov om afrika + kartor. gick faktiskt perfa. förövrigt var dagen slapp, äcklig mat dock men men. och på elevensval idag var det den första luciaövningen, jag och thim gick dit. dock bara för att vi vill höja våra betyg i musik, men ändå. jag vill vara tomte, för tärna är överskattat. sen efter skolan kom mamsen och det blev utvecklingssamtal, typ i en timme ? dryyyygt jauo. men sen drog vi till ikea sen hem. nu ska jag plugga sen kolla in en film.

← THIM ÄIKÄS.

thim sitter och tar sandras suddigum 24/7 på matten...
sandra: KAN DU INTE SKAFFA DIG ETT EGET SUDDIGUM?!?!
thim: men..  JAG HAR DET INET LÄTT HEMMA OKEJ ?!

haha, livegrej, men ändå. hahahah.

aja, peeeeejs / s♥





































Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0