TORSDAG. 13/11 -08 10:30

shu, toooorsdag, och vi har hål, gutt.. jag och thim sitter och kollar in random bilddagböcker, hahahaha,vi har hittat den ultimata bilddagboken, så har ni tråkigt så kolla in "knutte12"
hahaha, aa ni får själva kolla xd
men det är ju fullt normalt att typ lägga ut porrbilder på sin fru. hahahaha.
sen har vi då "rebar1993" vilken babe, lättt en tiopoängare!

aja, snart hemkunskap, helt ok.
och jag har kronisk huvudvärk, mindre ok.
och vissa personer, (inga namn) är grymt
segaa. ohyes. inte ok någonstans.

/s. ♥


Något på hjärtat?
Postat av: Klara

dom finns på kicks hjärtat :)

2008-11-13 @ 21:09:25
URL: http://krooz.blogg.se/
Postat av: Lina

Han har varit inne på min bilddagbok och skrevit och allt och addat mej på msn för ett tag sen . skit äklig

2008-11-18 @ 11:56:47
Postat av: Svar till Lina;

haha, ohyes, jag menar det!

grymt äckliga båda två.



TIPS: BLOCKA/TA BORT IDIOTEN ! :)

2008-11-18 @ 15:43:02
URL: http://ssandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0