TISDAG 18/11 -08 18:45

helouw igen.
ooohyes, nu har jag och mamma bakat grymt många bullar ;o hållt på typ i två
timmar eller nått. haha. så cindi, varför inte komma hit nån dag i veckan så kan
jag bjuda på bullar, bara för att du älskar det !

jag lider av sömnbrist, det känns nu, så idag har jag bestämt mig för att jag ska
lägga mig tidigt, alltså runt typ 9-10 istället för klockan 1-2 på natten. men ska
bara skriva klart det skrivtliga om ledarskapet på gymnastiken till imorgon.

det börjar dra ihop sig till jul, och innan jul så ska man söka till gymnasium,
alltså inom en månad ska jag veta precis vad jag vill bli här i livet. jag är en velig
person, men jag känner mig ändå säker på ett sett, men ändå.. det är jobbigt iaf.
men jag har ju velat om jag ska plugga i halmstad eller växjö, men jag kan ju säga
att det överväger mot halmstad nu, har även fått tips på lägenhet, 2.400 i månaden
eller något, det är billigt om något, men bo ensam ? kommer jag klara det ? som
sagt, det känns jobbigt allt det här om vad man vill bli, hur framtiden kommer ser
ut, eftersom vi nu om en månad ska välja i princip hur vår framtid ska se ut.

aja, ska snart lägga mig och läsa en kurt wallander bok.
har inte kommit så långt i den, men den är grymt spännande,
så jag kan ju verkligen rekomendera den!

Henning Mankell "steget efter"  (en Kurt Wallander-roman)


'
hade ;>   /SANDRA !



marcus salomonsson, vilken man.  ♥



Något på hjärtat?
Postat av: Thim

varför ska du veta precis vad du vill bli om en månad?

2008-11-18 @ 20:32:31
Postat av: elina

Jag har varit med om samma sak, det vet du. Och får även nu igen vara med om det, nu när jag ska ta studenten. TRO MIG! det är inte så viktigt vad du tar för gymnasium. Du behöver absolut inte bli det du har gått i gymnasiet. NO WAY! ;D välj det du verkar roligast. Det är mitt förslag. Det är kurserna som räknas, inte själva linjen. Det kommer gå braaaa! Jag flacka runt som en galning innan jag visst var jag skulle gå. Ta´t lugnt bara! Hihi

2008-11-18 @ 21:31:17
Postat av: Svar till Elina;

haha, jio det kommer jag verkligen ihåg när du skrev att du hade bytt linje vecka efter vecka typ ;). men du börjar bli stor nu ju, men vad går du får linje nu då? men aa, man får väl satsa på det man tycker är kul, sen får det gå som det går! jag saknar dig.

2008-11-19 @ 18:18:15
URL: http://ssandi.blogg.se/
Postat av: Svar till Thim;

kanske inte PRECIS vad man vill, men gymnasiumval.. som inte är det lättaste, när det finns så mycket att välja på.

2008-11-19 @ 18:19:50
URL: http://ssandi.blogg.se/
Postat av: sarah

taaaack <33

2008-11-19 @ 18:24:05
URL: http://allaboutsarah.blogg.se/
Postat av: Den bästa.

Jag kommer & äter bullar imon kväll ! (: mumma.

2008-11-19 @ 22:21:57
Postat av: Sv till "Den bästa"

gör du så :)

2008-11-23 @ 18:34:24
URL: http://ssandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0