SÖNDAG. 9/11 -08 13:00

Godmorgon,. fint väder ute, solen skiner, 29 grader, fåglarna kvittrar, blå himmel.. nej.. det är tråkigaste vädret ute, grått, mulet, kallt, blåsigt, riktigt höstväder. och det rent ut sagt SUGER !

men men.. igår var det lördag och det blev lite problem som vanligt, men det blev att vi drog till balders, jag, cindi, linn, besim och hans kusin från gbg, som tykcte balders var det tråkigaste han hade varit med om, haha. Det var dock inte så mycket folk där, men det var dugligt kul faktiskt. billigt med ju.. endast 100 spänn, eftersom vi fick gratis skjuts. men tack för en kul kväll.

och idag är det söndag, alla dessa söndagar, då man inte gör någonting vettigt, utan innehåll. och denna söndag verkar bli likadan :(  trist nog.. och så finns jag inte ens idag, helt igonrerad.
fast något som är bra med söndagar är att andra avenyn avsnitten kommer ut, och så missar man alltid svensson, svensson på lördagen, så då har man iaf lite att kolla på som nog får bli denna söndagens underhållning.

inget mer att säga, eller jio det har jag, det är farsdag idag, så nu ska jag upp och ge present till pappsen. så salam gottfolk.  / S♥


Något på hjärtat?
Postat av: Klara

nej jag vet, cpbilligt vare ;D men dom är ju inte äkta. då skulle dom kostat uppåt tusenlappen :o ovärt! saknar dig<3

2008-11-09 @ 14:12:13
URL: http://krooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0