SÖNDAG. 16/11 -08 22:52

& jag har ny msn, så ADDA gottfolk.

[email protected]



Idag så är det söndag. dag utan innehåll, nästan ! men men, helgen har varit MYCKET OK ! fredagen spenderades med mackis, som sedan drog hem på lördagen. sen har jag varit med cindi lördag och söndag. kom nyss hem från cindi. spelade wii och gh med joey, för cindi satt vid datorn.

jag hatar att jag har vänt på dygnet.. kommer aldrig kunna sova inatt.
och det värsta är ju att stiga upp imon, ohyes. men men.. vad gör man.
måndag imon igen, veckorna går mega snabbt och imon är det då
den 17/11 - 08 (: hihihi. och då kommer macke.
ska nog lägga mig i sängen och läsa wallander, det brukar göra mig
trött, så det får nog bli mitt sömnpiller inatt.
hade bra readers.  /S

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0