ONSDAG. 19/11 -08 20:46

shuu.
har fixat till lite smådetaljer på min blogg nu, tillräckligt avancerat för mig kan jag ju säga att det var. men det blev lite bättre, enligt mig.

men men, idag är det onsdag, och det har varit en riktigt kul dag må jag säga er.
dagen började med att jag var försenad till skolan i tio min, eftersom min underbara
bror tar MIN cykel när han drar till bussen, och då får jag ju såklart gå, jag älskar det !
det gör morgonen sådär extra härlig, mm aa jio.
men sen iaf, så hade vi trippelbolll hela förmiddagen. och det gick riktigt galant måste
jag dock säga, vi brudar vann av klasserna a, b, och c. men sen om man då räknade
med killarnas resultat så gick det inte sådär bra precis ;) JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER ER
KILLAR I KLASSEN :D haha. men iaf, det handlar ju inte om att vinna, eller jio till en
viss del, men sen när man börjar skrika ord till varandra som man inte bör säga så
tycker jag det börjar gå över gränsen och gå över till extremt dålig förlorare. jag menar
vi gör väl detta för att ha kul ? right :)
sen var det mat, OHYES tänkte man.. sen bara OH NOOOOO !! grymt mega äcklig mat.
eller nej så säger man inte, man måste tänka på de fattiga barnen i afrika. :)
menmen.. tog nått knäckebröd och citronvatten. det är helt ok ändå, sen slutade vi

typ 30 min tidigare idag, det underlättar något sjukt, dagen blir genast mega lång ;o

och nu sitter jag och kollar på hem till midgård avsnitt.
HAHAHAHAH ! det finns nog inget bättre.

det är ett måste att kolla in de här . :DD

http://www.youtube.com/watch?v=u1KiLzAcdd0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=NDhdY7yr-28&NR=1

HAHAHAAHAAAHHAHAHAHAA
HELT KLOCKRENA ÄR DOM ♥

aja, hade ;) / sandi.


Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0