MÅNDAG. 10/11 -08 20:17

shuleluululluul mumintroll.
helgen var suverän englit mig.
igår kom mackis till mig, och eftersom han tjatat om att han vill testa att blanda oboy tillsammans, så testade vi det, vilket gick grymt lyckat x'D aja nog om det, sen sov han här, gick upp grymt tidigt, bara för hans skull, han borde vara glad. sen så skola, jag var trött, och kände mig inte ok, så gick hem vid middag, och sov tills halv fyra, då thilde väckte mig, blev mycket dirty snack, och mycket snack om allt och inget. kollade även andra avenyn avsnitten, eftersom jag inte fick göra det igår. sen drog vi till billy och hämtade en grej. och nu har thilde dratt. jag har verkligen saknat den kvinnan.

och för att tjäna ihop pengar till "klassresan" som pengarna typ räcker till markaryds simhall eller nått, så ska vi sälja kakor, jippie. fast thim ska sälja sig själv istället :D hahaha.
thim och jag har pms (Y)

nu ska jag kolla på svensson, svensson. hade naaaaaaajs ;)    / S♥



Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0