jag äter hälsosamma regnskogssvampar tills jag får känslokalla självmordstankar.

länge sen jag bloggade.. men denna veckan har varit stressig ! inte bra för hälsan.. men vad är det nu för tiden egentligen! aja.. slänger iaf ett inlägg nu om mest allt och inget. haha, noll intressant men ändå.
imon ska typ alla till DHW ! jag skulle lätt vilja hänga på, men vad gör man ! sånt finns det inte tid med, men det hade varit grymt kul iaf. kanske det blir dh till sommarn ist, vem vet liksom.

men idag är det onsdag, har haft matteprov också, och dte är första gången jag känns att det gick sådär RIKTIGT RIKTIGT kanon bra, så var överlycklig i 5 min efter. hoppas på bra resultat med, som jag sletit med detta kapitel.
men men.. imon är det prov i religionen om judendomen, jag har ju varit borta så mycket de två senaste veckorna från skolan, så känns som jag inte kan något eftersom jag har missat så mycket. men det ska nog gå ändå :)
önska mig lycka till kanske?
annars har jag bara tränat och så idag, träningen idag var grymt kul, hahahah, skrattade sönder.
vi skulle gå sån där skottskärra, som man alltid gjorde när man var liten, då gick det ju GALANT om man säger så. så man trodde det skulle vara skit enkelt, men det visade sig att det var det jobbigaste jag har gjort med mina armar på alla dessa år jag levt. hahahah, jag och cissi kom även sist, fast vi fuskade sönder. men ändå ! (Y)

& imon väljs skolans lucia också ! OCH VI ALLA HOPPAS VÄL PÅ ATT DET BLIR SANDRA LITTE ?! eller ?!
för hon är ju stjärnan på att sjunga <333  :)
jag vill vara tomte iaf, tärna är överskattat, men vi får väl se vad som händer och sker.


fredag     blir det lek och mys med Thilde.
lördag     myser jag med stina, eller.. macke ! vi får se vem jag väljer.  ;)
söndag   blir det antagligen julskyltningen, för att kolla på thilde. antagligen i mrd. vi får se.

så full helg, :)

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0