FREDAG. 7/11 -08 17:37

fredag, fredag, fredag.. alltid lika skönt att veta att det är FREDAG ! så aa, gott folk DET ÄR BANNEMÄJ FREDAG !! wiihoo.
aja, vaknade dock klockan 7 och trodde det var lördag så jag somnade såklart om. så sen blev jag väckt av att mamma ringde och skulle påminna mig om att jag inte skulle glömma lappen om "malmö-trippen" nästa onsdag. för det är nämligen så att vår skola har arrangerat, tro det eller ej, en en-dags-resa till malmö, islamic center. alltså ja, vi ska besöka en moské, jippie. eller nått. thilde önskade vi skulle ha sjalar på oss, men det ska vi inte, fast man följer ju bara med för sen ska vi även besöka MC DONALDS !!! eller det är iaf anledning till att jag och thim drar dit. nog om det..
    kom till skolan runt 10 lagom till att vi skulle kolla på en beck film på svenskan. så slapp morgon alltså. sen till middag var det nått skumt, så jag och sofie bestämde oss för att dra till pastavagnen och äta, eftersom sofie hade typ 800 spänn i fickan. så vi cyklade dit, drog hem till sofie och åt sen tillbaka, självklart kommer vi försent till musiken. men musiken var GRYMT kul idag. hahaha. vi satt och sjöng julsånger till lucian, och killarnna klagar 24/7 på att vi inte sjunger högt nog, eftersom dom hör inte oss brudar för dom skriker. men så iallefall på "rudolf med röda mulen" ska dom sjunga det brudarna ska sjunga, fast dom ska sjunga som "tjejröster" hahaha, och det var grymt kul. sen är våran nya musiklärare asskön om någon nu vill skriva ner det? fast vi har faktiskt ganska sköna lärare, dom är heeelt ok om man säger så.
måste bara berätta en sak från so-timmen med annika.
Vi satt och diskuterade om att lärare ofta har olika smeknamn som typ geten och sånt. så kommer aron där:

Aron: Annika, vi kallar dig chipset! (vad han nu fick det ifrån)
Annika: Vadå ? är det bara för jag är stor, fet och krispig ? :)

alltså, LIVEGREJ IGEN ! men det var mega kul när hon sa det.

aja, back to friday, glad att jag och thilde har rett upp saker och ting :)
och ikväll skulle ju farmor oc farfar komma hem hit och äta middag, men farmor ville inte, hon har nog blevit folkskygg, har hört att man ofta blir det när man blir äldre. hehe, men men. vill hon inte träffa oss så.. men iaf, så ikväll blir det då istället att dra till ljungby med cindi och träffa några. sen om jag inte kommer hem för sent, blir det macke :)  salam /S♥

thim ska inte köpa mumin-kex idag !
kex är min passion.

Något på hjärtat?
Postat av: Anonym

Har verkligen saknat dig. <3

2008-11-07 @ 21:36:30
URL: http://thildeee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu är Veckans Blogg igång igen. Anmäl dig eller någon annan ! :) Kram H



2008-11-07 @ 22:19:20
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Klara

haha, du gör det asså? ;D kul att höra. köpte dom i USA, där var priset ynka 80 riksdaler :>

SAKNAR DIG MED<3

2008-11-08 @ 14:14:47
URL: http://krooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0