FREDAG. 21/11 -08 21:23

I do believe it's true,
That there are roads left in both of our shoes.
But if the silence takes you,
Then I hope it takes me too.

Ba-da-ba-da-ba-ba,

death cab for cutie ♥

japp som sagt, idag är det fredag och jag plockade nyss fram death cab mappen, så i detta nuet sitter jag och lyssnar på dem. back in the days music om man säger så. annars idag har dagen gått ovanligt fort för att vara fredag, det gillar man. jag har även klippt- slingat mig idag. det blev helt ok, lite kort kanske, men det är sånt som växer ut. Nu fick jag iaf bort det grymt slitna håret, och även bort lite av det mörka håret. vilket är tummen upp.
idag var jag och elinor tydligen jourelever, vilket vi fullkomligt hade glömt, iaf jag. så aa, kommer säkert få vara det igen nästa vecka bara för jag missade det idag !
På idrotten nu för tiden är det allways innebandy, hur kan det komma sig ? jioo.. vi laddar upp för att slå lärarna i innebandy, dagen innan jullovet. jag är rätt pepp på att vinna iaf. eftersom det är aldrig några elever som har vunnit på kanske 25 år eller något. så det hade ju varit sensation om det skulle inträffa.
och imorgon blir det att åka till växjö med pappa och kanske mamma köpa tv, och jag ska köpa en trippeltång, eller vad det nu heter. sen at the night blir det ANTAGLIGEN hem till mackis. sånt gillar man. jio, tack.

är det någon som funderar på att plugga i halmstad, så kan ni ju GÄRNA meddela detta. :)
nu blir det nog även en del plugg, för det kan verkligen behövas. måste ta igen !

have a nice day,  /sandra hansen. ♥

Något på hjärtat?
Postat av: Klara Roos

svar: HAHAH, sandra i snagg. det hade varit något ;D Men okej, fy fasiken vad hemskt det är att klippa sig... VILL INTE. uschanimej. Jullov snart hörru<3

2008-11-22 @ 07:31:23
URL: http://krooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0