den dagen jag flyttar ut ur mig själv, då ska jag sänka blicken.

Måndag, IGEN ! veckorna bara rinner iväg. det har snöat idag.. grymt mysigt, enligt mig. och det är exakt EN MÅNAD kvar till julafton, ojojoj, det börjar närma sid. och det är ju första advent nu på söndag, då kommer det bli ännu mer julkänsla, eftersom du ar de flesta satt upp ljusstakar, julstjärnor, och småljus ute i granarna. det är nog det bästa med julen !

vi har alltid firat jul här hemma, med mormor och morfar, farmor och farfar aa du fattar, men iår så skulle mormor och morfar upp till oxelösund, fär våra kusiner och så bor. och då kom min kära mor med förslaget att det ska vi med. men det är väl bara lyda och följa med!   ..men jag kan ju säga att jag hade hellre velat vara hemma.

nu innan jullovet är det grymt mycket pluggande, läxor och prov hit och dit! bara denna veckan har vi två prov, sen nästa två prov, aa ni fattar vinkeln! kunde dom inte bara delat upp det lite bättre under terminen iställlet, så att det inte blir så våldsamt mycket nu i slutet.. för denna tiden vill man ju njuta av, och inte sitta och råplugga 24/7 ! men men .. kanske bara jag som tycker det.

nu ska jag iaf sätta igång med pluggandet och lyssna på slagsmålsklubben !
VILKA GUDAR DOM ÄR ! ♥

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0