if the silence takes you then i hope it takes me too.

shulelulu !
det snöar ute, mega mys. synd bara att det inte är lite kallare så att snön kan vara kvar några dagar !
aja, sånt är livet i guess.

onsdag idag, har inte hänt så mycket precis. skola och så, fick reda på matteprovet som vi gjorde förra tisdagen, fick mvg, mega ivirg. hiihihi, men aja, *mata katten*. hade även kemiprov idag, det gick väl helt ok antar jag. betygssnack imon med monica iallefall. och vid tio ska jag till doktorn, och vid halv tolv, ska jag till tandläkaren, och göra sånt tandavtryck, med sån gägga/massa i munnen ! jag hatar allt sånt, så kommer ju inte jubla precis! men men.. annars är det förövrigt en slapp dag imorgon, så det är ju alltid tummen upp !

Och nu har jag precis färgat håret på tobbe, dark brown ohyes.
Och jag saknar min bärbara! men men.. får den nog innan jul.
aa, och för dom som inte visste så är den på lagning, eftersom
jag var så smidig på öland och stampade på min dator !

nu blir det plugga samhäll! OHYES! :)

Något på hjärtat?
Postat av: thim

underbart.

2008-12-03 @ 21:59:47
Postat av: Linns Gustav!

Skitfint fick du till det ju! :D

Peace!

2008-12-04 @ 02:41:20
Postat av: Sv till "Linns Gustav"

Tack vare dig ja !

SÅ TACK ! :D

2008-12-04 @ 09:10:24
URL: http://ssandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0