vi ville höra nätet prassla..?

Helouw..
denna sista veckan har varit sjukt slapp, dock har jag varit sjuk och så. men det har varit gutt ändå..
igår hade jag och macke två månader. hihi. ♥
och idag, så hade vi sån handledar tid med handledarna och klassen uppe i hemkunskapen. jag och thim gjorde jordgubbstårta, dock skulle han tina upp jordgubbarna och hade dom på full värme i micron i 15 minuter, ja han tinar jordgubbar på sitt sett :) men den blev askalasgod. och dom andra gjorde pizza. aa, nyttigt.. så dagens måltid var alltså, pizza + pizzasallad, tårta, pepparkaka, lussebulle och läsk. HELT OK !

och eftermiddagen var ju den omtalade innebandymatchen mot lärarna.. vi var smurs och målades oss knallblåa, gulligt.. kommer bilder på det när jag fått tag i några för jag glömde ju kameran själv. som alltid.
men första halvlek gick helt kanon, höll nollan liksom, men sen förlorade vi dock andra. 4-0 blev det! killarna förlorade med 7-2, synd det, för dom var riktigt duktiga. men men.. lärarna fortsättar att bevara sin heder. det är väl bara att säga grattis.

och idag är det EXAKT ett år sen vi satt upp i hemkunskapen och hade hejdå-ellen-för-nu-ska-du-flytta-och-lämnar-oss avslutning. du ska bara veta vad vi saknar dig.. men vi får ses snart, hål i navlen snart ju, right ? :D


hade :)


bild från ett år tillbaka. då vi sa hej då till ellen.

Något på hjärtat?
Postat av: Elleen

Ja klart det ska bli snart :D säg bara till när du kan så ska jag fixa det också ;D

Jag saknar er också! jag ska komma och hälsa på snart :D (förhoppningsvis...)

Och den 8 mars så ska Båstad möta Strömsnäs/Markaryd i innebandy! och då jäääklar ska Båstad vinna! (IGEN) ;D

<3

2008-12-20 @ 12:30:09
URL: http://elleenlindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0