torsdag kväll.

HEJHOPP !
vaknade idag vanlig tid, men sen visste jag att jag skulle till doktorn så jag somnade om för skulle dit vid tio. sen var jag där och begav mig senare till skolan, var där en stund, sen blev det tandläkaren, och det var ju inte kul precis! FY ! men men, jag klarade det, haha.

jag hatar mina sovvanor efter skolan, måste få ett slut på dem alltså !
men men, imon är det fredag, IGEN ! skönt..
och då blir det thilde time, ohyes.

har inget mer att säga än att jag känner mig som en död kvinna ! :)
och emmie är väldigt lättroad, och tobias är ännu lättroande eftersom  han sitter och skrattar åt att katten är så lättroad. hahahaha, fult.

GOOOOD KVÄLL!

Något på hjärtat?
Postat av: thim

underbart.

2008-12-05 @ 20:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0