summan av kardemumma!


Hittade en grymt snygg klänning på Chicy shop. :)
dock slut i lager! 

för övirgt, så är klockan grymt mycket, och jag borde sova!
men annars har dagen bestått av skola, luciaövning, sova, och pluggning, alltså inget speciellt.
och imon är det slappdag, japp för det är torsdag.

och just nu sitter jag och undrar om thilde är ledig på fredag ?! :D
eller, fick jag svar på dirr, eftersom hon ska gå på lucia ! SUUUG!
men men.. jag och thildis ska iaf och julhandla nästa vecka, ohyes!
vart det nu blir återstår att se, men det ska iaf bli mysigt.

och jag saknar min mackis!  ♥

och nu ska jag ta mitt kosttillskott som smakar åt ******* !
och sen diiirrrrr i säng! HEJ DÅ GOTT FOLK!

Något på hjärtat?
Postat av: thim

vilket kosttillskott tar du?

2008-12-11 @ 15:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0