& nu så var snön borta..

idag är det en regnig måndag, jag är mega glad!! ..dock är jag sjuk, men det är ju liksom jullov på fredag så man kan ju inte allt annat än att vara glad, för oj vad efterlängtat lovet är om man säger så. på jullovet kommer jag äntligen få träffa klara och elin, det var ett riktigt bra tag sen kan jag ju säga, så det ska bli kul.
Helgen har varit riktigt kanon, alltså tummen upp kortfattat, fast har kännt mig typ halv sjuk hela helgen, men det gör inget när man har bra sällskap, alltså marcus! :)
Och imon är det tisdag och då ska jag och thilde och julhandla på väla efter skolan, sånt gillar man verkligen.  och sen kommer väl denna veckan bara bestå av slappiga dagar, och vem gillar inte det ? på torsdag är det ju innebandymatcherna mot lärarna, önska oss lycka till kan nog behövas, men vi har ju övat en del, men man hoppas ju på det bästa ;)

nu ska jag nog göra "chokladbollar" och mjölk, och sätta mig och glo på disney channel,  nyttigt ska det vara!

hade ♥


Något på hjärtat?
Postat av: Elleen

Lycka till på torsdag! GE GÄRNET!

jag ska nog till väla på onsdag för jag och Emelie ska prova-på en skolan i hbg då, så det var ju synd att ni inte skulle dit då... (: Men vi ses väl förhoppningsvis en annan dag (: <3

2008-12-15 @ 15:32:55
URL: http://elleenlindvall.blogg.se/
Postat av: Mackis

Du är sjukt fin!:)<3

2008-12-16 @ 17:05:19
Postat av: Anonym

Trevlig kväll! :)

2008-12-16 @ 17:09:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0