jag ser det stora i det lilla, ohyes!

ohhej !
det var länge sen jag bloggade nu.. men men varit så mycket nu sista veckorna innan det är jullov!
ååh, vad skönt det ska bli kan jag lova. Jag satt och diskuterade med elin igår om att vi tyckte att vi
skulle åka utomlands till påsklovet, jag klara och elin! jag är grymt pepp på det iaf, men vi får se hur
det blir med det, är ju ett tag tills dess liksom men ändå !

skolan nu är PEST ! ohyes, men men.. även mycket prov och sånt shit nu!
sista provet för denna termin har vi imorgon, i samhäll !
om politik, det är grymt intressant, dock svårt !

och idag har jag även blivit blondare, helt ok :)
och på fredag fyller min lilla man år, 16 bast ! aa, han är inte äldre ;)

men på julafton drar vi oss upp till oxelösund, till kusinerna.
ska väl bli helt ok, dock missar man mycket här hemma,
men va ska man göra åt saken.

Salam




Anton, Alva & Jag.

Något på hjärtat?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0